25/11/16

Només falta un mes



Avui falta just un mes pel dia de Nadal. Per això és avui que vull llançar aquest sorteig, perquè pogueu gaudir del premi durant aquestes festes. Quin premi? Doncs un joc de tres talladors de galetes nadalencs de la marca Wilton, 100 càpsules per a cupcakes amb dos motius hivernals diferents de la marca Ibili, i de dos pots de sprinkles amb motius nadalencs (avets i estels d'Orient) de la marca Städter. Són aquests:



I com pots guanyar tot això? Senzill:


Per cadascuna d'aquestes accions s'obtindrà una participació, és a dir, si comentes al blog, al Facebook i a Instagram, tendràs tres participacions. 


El sorteig estarà actiu des d'avui, 25 de novembre de 2016, fins al 10 de desembre de 2016 a les 00:00h. Diumenge dia 11 de desembre es farà el sorteig a través de "random.org" i es publicarà el nom del guanyador o guanyadora al blog, a la pàgina de Facebook i al compte d'Instagram. El guanyador o guanyadora s'haurà de posar en contacte amb mi en un termini màxim de tres dies (és a dir, dia 13 de desembre com a molt tard). Si no ho fa, es repetirà el sorteig amb el mateix sistema.


El premi s'enviarà a una adreça facilitada pel guanyador o guanyadora de les Illes Balears o la península Ibèrica (excepte Portugal i Andorra).


I un cop aclarit tot això, només queda participar ;)!



4 comentaris :

  1. Bea! No he participat mai a cap sorteig internàutic i m'estrenaré amb tu. No tinc un super-level fent reposteria però m'agradar fer-ne en plan amateur quan hi ha un poc de temps... i tenir un kit d'aquests seria una bona manera de trobar aquest temps. I fer un poc d'ambient de nadal. :) Besooo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte! Jo també m'he animat a participar a investigacions sobre física quàntica via Internet gràcies a tu. Un dia m'hauràs d'explicar bé l'experiment :P
      Molta sort!

      Elimina
  2. M'encantaria guanyar aquest lot!! M'hi apunto!!

    ResponElimina
  3. M'encantaria guanyar aquest lot!! M'hi apunto!!

    ResponElimina

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió