14/3/18

Més canvis


Com ja vaig comentar a la última recepta, estic cercant dolços que siguin una mica més saludables: una mica menys de greix, menys sucre... I darrerament menjaria xocolata tooooot el temps. Així que vaig recordar que a Instagram la @pichiuuu va compartir una recepta de crema de cacau i avellanes sense sucre i més sana que la comercial i jo l'he provada de fer. Ara la comparteixo amb tu:


50gr cacau en pols
100ml llet (pots emprar la que vulguis)
50ml oli vegetal (jo n'he emprat de gira-sol, però pot ser d'oliva, de coco...)
2 cullerades xarop d'atzavara ("sirope de ágave", també es pot emprar stevia o mel)
100gr avellanes crues o torrades

Ho triturem tot junt i llestos.



Molt bona, però la propera vegada posaré una mica menys de cacau i una mica més de xarop. També depèn del teu gust i d'amb què ho vulguis acompanyar. Amb aquests biscotti de carabassa està fantàstica, dissabte et passo la recepta.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió