10/12/16

Guanyador/a i xocolata

Sí, és el dia, ara mateix sabràs qui ha guanyat el sorteig de Nadal de Dolç Addictes... 


Moltes felicitats Maria Fufú! Tens fins dia 13 de desembre per reclamar el teu premi. Et pots posar en contacte amb mi a través d'aquest blog, per mail (dolsaddicte@gmail.com), Facebook o Instagram.
La veritat és que he fet un vídeo i tot per mostrar la transparència del sorteig però ara mateix no sóc capaç de penjar-lo... Si algú el vol veure que ho digui ;)!


Però com que no volia deixar a ningú sense un bon sabor de boca, ara que venen festes, he recuperat una entrada del 2011, quan vaig fer els meus primers bombons. Les imatges no estan gaire bé, però com a bona principiant que era, les passes estan explicades amb tot detall. Aquí els tens:


Bombons farcits d'avellana, ametlla, llet condensada i més


Us explico per passos com fer-los, facilet facilet:


1.- Què necessitem?
- Motlles de silicona per bomboneria.
- Xocolata de cobertura.
- Farciment: 
     - xocolata negra (80% cacau)
     - xocolata blanca
     - xocolata amb llet
     - llet condensada
     - fruits secs


2.- El primer pas és temperar la xocolata de cobertura. Perquè ens quedi a una temperatura adequada i no ens faci marques blanques en refredar-se, una bona manera és desfer dues terceres parts de la xocolata i després afegir-hi la resta.




3.- Després s'han d'omplir els motlles i buidar-los diverses vegades perquè quedi una capa fineta sense bombolles, que deixarem que s'endureixi i per poder-los farcir. 






4.- Un cop la xocolata s'ha endurit els podem farcir del que ens sembli. En aquest cas, els vaig farcir de llet condensada, d'ametlla, de xocolata blanca i de xocolata amb llet i ametlla picada.




5.- Un cop farcits els ficarem a la nevera uns 10 minutets mentre anem desfent més xocolata de cobertura per tapar-los. Us anirà molt bé ajudar-vos amb una espàtula.
Un cop tapats haurem de tornar a posar-los a la nevera perquè la xocolata s'endureixi i poder fer l'últim pas: desemmotllar-los!!


Aquí podeu veure com han quedat els bombonets acabats:


La veritat és que porten feineta però estan boníiiissims!!!!

                                                                                                                                                                         

El meu jo de 2011 et saluda des d'aquesta entrada, notau diferències entre el meu jo del passat i el meu jo del present? Jo moltes!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió