13/10/16

Retorn, confessions i tartes boniques

Fa tres o quatre vegades que dic que torno al blog. Fa tres o quatre vegades que intento engegar aquesta temporada i no trobo el moment. Escric una entrada, preparo un sorteig, sembla que començo però no acabo d'engegar. He estat pensant perquè m'està passant això i he trobat moltes excuses: que ara amb la peque no tenc temps, que quan acabi d'organitzar-me amb la feina anirà millor, que quan vagi a la guarde, que ara un viatge, que ara unes noces... Moltes excuses i només una raó: miro el blog i veig que necessita una reforma. Veig que no m'agrada com estan organitzades algunes coses, que n'hi ha d'altres poc pràctiques, obsoletes o que ja no tenen sentit, i fins i tot algunes que no s'entenen. 

Per això no tenc ganes de tornar a començar aquesta temporada. Però tenc idees i ganes de compartir-les, tampoc tenc ganes d'aturar, refer i tornar a engegar. Per això he pres una decisió: jo aniré fent. No sé si publicaré setmanalment o no, però aniré publicant a la vegada que vaig fent els canvis que considero necessaris i, si els meus càlculs no fallen, espero estar a punt per Nadal.

De moment us deixo aquí la tarta d'aniversari que li vaig fer la Berta, la meva peque. Senzilla i divertida. T'agrada?

tarta aniversari fondant

La bústia de comandes segueix oberta, els cursos en marxa i si necessites res (receptes, aclariments, consells) no dubtis en escriure'm. Ens veiem per aquí i a Facebook, però sobretot em trobaràs més activa a Instagram (@dolsaddictes). Fins a una altra!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió