1/2/16

Enamora't

San Valentín. El dia dels enamorats. Tu el celebres? Jo no, i no perquè no estigui enamorada, que ho estic. No el celebro perquè és una festa que no va amb mi. De fet ja vaig reconèixer l'any passat que ni tan sols m'agrada gaire. Vaig fer aquestes galetes per riure un poc, t'enrecordes?


Si estàs enamorat, el dia dels enamorats hauria de ser cada dia. I ho dic jo, que realment no sóc gaire detallista amb la meva parella (ella sí, és un amor).
Tot i així, entenc que vulguis reservar un dia especial, un moment per a tu i per a qui més estimes, un dia per no parlar de la casa, la feina, la família... Per això també un altre any vaig fer aquestes galetes, pensant en les persones que necessiten un respir de la rutina, un dia per compartir.

 

Per això, des d'avui i fins a dia 12 de febrer hi ha oferta de galetes per als subscriptors del blog: les galetes pintades a mà tendran un 30% de descompte i les galetes decorades amb glasa passen de tenir una comanda mínima de 20 galetes a una comanda mínima de 6 galetes. És a dir:





Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió