24/10/15

Quan una idea et volta pel cap


La setmana passada vaig fer florentines. Es fan amb ametlla però jo no parava de dir-me: "aquesta recepta tan fàcil s'ha de poder aplicar a altres coses". Es va convertir en una d'aquelles idees que no et treus del cap fins que les proves. I, mira per on, va ser tot un èxit quan em vaig decidir a canviar-la.

Galetes de sesam per esmorzar

Vaig convertir les florentines en galetes de sèsam per esmorzar. Increïblement bones i plenes de fibra i energia per engegar aquests dies que es fan costa per amunt. La recepta va quedar així:

1 clara d'ou
40gr sucre glacé
100gr llavors de sèsam

Vaig seguir el mateix procés que per les altres: batre la clara amb el sucre i mesclar-hi les llavors. Repartir cullerades de la pasta resultant a la safata del forn (vaig ajudar-me d'un motlle rodó perquè quedessin totes més o menys iguals) i enfornar amb el forn calent a 150º uns 15-20min.

Galletas de sesamo para el desayuno

Sabeu les barretes energètiques que venen als súpers? Doncs aquestes galetes mil vegades millor! Estic desitjant fer-ne amb nabius secs o anous o... amb què més les podria fer?

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió