6/10/15

La meva nova addicció

Som una addicta. Pensaràs que ja ho sabies, que això diu el nom del blog. Però no, la meva addicció principal era a la Cocacola. Ara puc dir que ho he deixat, ja fa mesos que no n'he tornat a beure, però l'he substituït per una nova addicció més perillosa encara: la Nutella. M'acabo d'adonar revisant les receptes del blog que jo, que no em considero especialment xocolatera, no paro de fer receptes amb Nutella! Deu ser el cos, que m'ho demana :P!

Cheescake de Nutella

I avui he unit la meva nova addicció a una d'antiga que creia superada: els cheescakes, fantàstics per la rapidesa i facilitat amb què es fan i, a més, sense encendre el forn. Per fer aquest necessites:

100gr galetes
50gr mantega desfeta
250ml nata per muntar
350gr formatge fresc per untar
160gr Nutella (o altra crema de cacau)
80ml llet
4 fulls gelatina neutra

Primer fem la base picant les galetes i mesclant-les amb la mantega desfeta. Repartim la mescla pel fons del motlle premsant una mica i reservem a la nevera.
A un altre recipient, posem una mica d'aigua i hi fiquem la gelatina perquè hidrati. Batem el formatge amb la crema de cacau i reservem. Escalfem la llet i hi desfem a dins la gelatina hidratada; un cop fosa, l'incorporem a la mescla de formatge i cacau. Per acabar hi afegim la nata muntada mesclant amb una espàtula a poc a poc. Muntem la nata i la incorporem mesclant amb una espàtula a poc a poc.
Passem la mescla al motlle, sobre la base de galetes, i deixem a la nevera mínim 4hores.

Pastis de formatge i Nutella

És un pastís que va molt bé per portar a casa d'amics o a una festa perquè es pot transportar amb el mateix motlle i decorar amb un moment amb una mica (o molta) crema de cacau per sobre. A més, tot i ser de xocolata, és molt i molt lleuger. Ha pujat al top ten de receptes de Dolç addictes. I tu? Quina recepta hi posaries al top ten de Dolç addictes?

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió