2/7/14

Cheescake clàssic

Avui us havia promés la nostra guía gastronòmica de Nova York, però se m'està fent tart i no vull deixar-vos sense recepta. Us prometo que arribarà, m'ho estic currant ;)!

Aquesta tarta la vaig fer abans de marxar. La veritat és que fins que vaig provar el cheescake de xocolata blanca li he agafat el gust a aquesta mena de pastissos. Tot i així, encara no havia provat de fer el cheescake amb la seva vesant més clàssica: només tarta de formatge amb cobertura de melmelada de fruites del bosc.


Tarta de formatge clàssica amb melmelada de fruites del bosc


La recepta és molt senzilla, per això m'encanta, perque et treu d'un compromís en un moment. Necessitam:

150gr galetes
80gr mantega
3 ous
2 cullerades sucre (jo en vaig posar dues, podeu posar-ne a gust del consumidor)
600gr formatge fresc
1 iogur
100ml nata
1culleradeta de vainilla
En aquest cas vaig cobrir-la de melmelada de fruites del bosc però podeu emprar la que més us agradi, és una tarta molt agraïda, ho accepta gairebé tot ;).

Cheescake clàssic amb melmelada de fruites del bosc

Primer fem la base pican les galetes, desfent la mantega i mesclant-ho tot bé. Passem la mescla al motlle, la repartim pel fons ben apretada i ho fiquem a la nevera.
A un altre recipient, batem els ous amb el sucre i la vainilla i hi anem afegint la nata, el iogur i el formatge. Quan estigui ben mesclat ho passem al motlle que teniem reservat a la nevera i el fiquem al forn pre-escalfat a 180º uns 45min. 
Ho traiem del forn, deixem que refredi i cobrim amb la melmelada. Ho fiquem a la nevera (si és d'un dia per l'altre millor) fins que el servim.

Així de fàcil!


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió