21/4/14

Cupcakes de mandarina amb xips de xocolata

Bon día! Com va? Jo de final de vacances i amb una setmana de lo més enfeinada: dimenge que ve vaig a la Fira de Santa Maria del Camí!!!! Així que aquesta setmana (com la passada) no us puc prometre que passaré per aquí tant com voldria. Però avui, per començar bé la setmana, us deixo recepta i bons dessitjos:

L'altre dia ja us vaig avisar: m'he comprat algunes pastes de fruita i les vull estrenar sí o sí! Avui he estrenat la de mandarina i encara no me crec que faci un sabor tan bo i intens.


Cupcakes de mandarina amb xips de xocolata

Vaig fer els mini-cupcakes de vainilla amb xips de xocolata que ja havia fet pels volts de Nadal però en comptes de cobrir-los amb xocolata vaig decidir donar-lis un toc més fresc, que ja és primavera!

Vaig fer la cobertura de mandarina amb la base de crema de formatge:

125gr mantega en pomada
125gr sucre glas
250gr formatge per untar
2 bones cullerades de pasta de mandarina 

La pasta de mandarina també es pot substituir per suc de mandarina i pell ratllada o per melmelada. Com ja us vaig explicar als cupcakes de mora, compte a l'hora de afegir suc/melmelada i de batre el formatge: si ens passem ens quedarà la cobertura més líquida.

Ens veiem diumenge, no? ;)!

Cupcakes de mandarina amb xips de xocolata









2 comentaris :

  1. Quins cupcakes més bons! La mandarina dóna un gust dolcet a totes les preparacions.
    Petons

    ResponElimina

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió