13/4/14

Antiguetats de galeta

Bon dia! Sí, avui és diumenge i normalment no escric al blog els caps de setmana. L'excepció és perqué aquesta setmana he deixat el blog una mica abandonat, només vaig publicar dilluns, ara sí, una recepta de les millors (per si no la vareu veure, era una tarta de gerds i xocolata blanca boníssima). La raó? Estic preparant-me per anar DIUMENGE 27 D'ABRIL a la FIRA DE SANTA MARIA DEL CAMÍ!!! La meva primera fira!! Esper trobar-vos a tots per allà, pel facebook us aniré dient més cosetes ;)!

Ara, el post d'avui:

M'encanten els camafeus. És així. No ho hagués dit mai abans de veure'ls fets amb fondant. Normalement són joies antigues, amb història, especials... Aquestes són més noves, i a més es mengen!!


Galetes decorades tecnica craquelado

Les recepta de les galetes és la mateixa que vaig emprar per fer les flors, és fantàstica. A més he pogut possar en pràctica la tècnica de craquelat, m'encanta!


Galetes decorades camafeos

Més fotos al Facebook ;)!





Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió