8/11/12

Coca de quarto

Tots aquells i aquelles que heu anat a Ca'n Joan de S'Aigo, mítica cafeteria de Palma de Mallorca, sabeu que un cop s'ha probat el seu quarto ja no es pot substituir per res. Sense afany de superar-lo (és impossible) jo he intentat fer alguna cosa similar i la veritat és que m'hi he acostat molt. 


Típica coca de quarto pas a pas


Aquí teniu la recepta:

5 ous
160gr de sucre glass
80gr de fècula de patata (a Mallorca la podeu comprar a Crespí o similar; aquí a Terrassa jo l'he                                       comprada al Crec-crec)

Escalfem el forn a 180º.

Primer separem els rovells de les clares i els mesclem amb el sucre tamitzat i la fècula també tamitzada amb la batedora. Ha de quedar molt cremós i amb bimbolletes. Més i menys així: 



Pugem les clares ben fortes, que quan girem el recipient no caiguin, i les mesclem a poc a poc i a mà amb la resta.


Ho posem a un motlle folrat amb paper (jo vaig folrar-lo amb folis normals i corrents) i al forn. Jo l'hi vaig tenir uns 35-40 minuts.


Deixem que refredi, desmotllem i decorem amb més sucre glass. Un bon berenar!










Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió