29/7/12

Cupcakes de cola, o quan les receptes no surten a la primera

Hi ha vegades que per molt que segueixis la recepta punt per punt les coses no surten. El meu consell? T'has de refiar del teu instint. 
Mireu, a banda d'addicta al dolç són addicta a la coca-cola (sí, sí, ho estic deixant) i quan vaig trobar aquesta recepta al blog de l'Alma no vaig parar fins trobar el moment en que fer-la. La qüestió és que jo veia que aquella masa era molt líquida però no em vaig refiar del meu instint i tot i així vaig acabar enfornant-la en forma de mini-cupcakes. Resultat: uns cupcakes amb textura de suro que si algú te'ls llença al cap et fa un nyanyo.
Així que vaig modificar la recepta i, a banda de fer-la apta per al·lèrgics a l'ou, la veritat que va sortir per llepar-se els dits! 



Aquí us la deixo, en surten 20 mini-cupcakes i 8 cupcakes grans:

200gr farina
200gr sucre
1 culleradeta de bicarbonat de soda
1 culleradeta de llevat (tipus royal)
125ml de buttermilk (110ml de llet + 15ml de vinagre)
1 cullerada de vainilla
125gr de margarina
2 cullerades grans de cacao en pols
175ml de coca-cola



La cobertura sí que la vaig fer exactament com diu l'Alma al seu blog. 

Coca-cola... mmm...
Cupcake de xocolata amb glaseado de Coca-cola 
Més fotos al facebook








Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per compartir amb nosaltres la teva opinió